Üzleti feltételek - ÁSZF
Általános Szerződési Feltételek B2C (magánszemély).
Egyéb információk
Vásárlóink a webáruházunkban található termékek főbb jellemzőiről azok információs oldalain tájékozódhatnak részletesen. A termékleírások és egyéb informatív adatok vonatkozásában, azok esetleges pontatlanságáért felelősséget nem vállalunk. A termékekhez kapcsolódó fotók 95%-ban a valós terméket mutatják, de helyenként előfordulhatnak eltérések a gyártók által bevezetett új csomagolások, vagy egyéb, a termékek megjelenését/tartalmát esetlegesen befolyásoló változtatások miatt. Ilyen esetekből eredő problémákért felelősséget nem vállalunk!
Fenntartjuk a jogot, a megrendelés teljesítésének lemondására illetve egyedi feltételek megállapítására Pl.: amennyiben a Megrendelő korábbi rendelését nem vette át, Felszámolás alatt áll, köztartozása van, végelszámolás alatt áll, egyéb ismert tartozása van, Szállítási címe ismeretlen, illetve bármilyen ok miatt amely Jogilag vagy Erkölcsileg kifogásolható!
Általános információk a Szolgáltatóról:
- Cégnév és működtető: Prime Europe s.r.o.
- Székhely: 821 04 Slovensko, Bratislava, Doležalova 15
- Logisztikai telephely (Szlovákia): Prime Munkavédelem - 93401 Levice, Červenej Armády 4
- A szerződés nyelve: Magyar
- Kapcsolat: primemunkavedelem@gmail.com, Mobil: +36304254554
- Adatok: Cégjegyzékszám: 52437892, Adószám: SK2121035686, Bankszámlaszám: 12600016-10871435-85540704
Webáruház használata és Rendelés menete:
- Termékek információs oldalai: Részletes tájékoztatás a termékek főbb jellemzőiről. Fontos, hogy a fotók 95%-ban a valós terméket mutatják, de eltérések előfordulhatnak gyártói változások miatt. A szolgáltató nem vállal felelősséget az esetleges pontatlanságokért.
- Megrendelés lemondásának joga: A Szolgáltató fenntartja a jogot a megrendelés teljesítésének lemondására vagy egyedi feltételek megállapítására (pl. korábbi át nem vett rendelés, tartozás, ismeretlen szállítási cím).
- Kosárba helyezés: A termék kiválasztása után a bevásárlókosár ikonra kattintva lehetséges.
- Vásárlás indítása: A "Megrendelem" gombra kattintva.
- Átvételi módok:
- Csomagküldő kiszállítás utánvéttel (492 Ft).
- Személyes átvétel csak B2B viszonteladóknak.
- Adatlap kitöltése: Szállításhoz és számlázáshoz szükséges adatok megadása.
- Megrendelés visszaigazolása: A kitöltött adatlap elküldése után 24 órán belül e-mailben részletes megerősítés.
- Regisztráció: Kizárólag regisztrált felhasználóknak tudják teljesíteni a megrendeléseket. A regisztráció aktiválása 24 órán belül megtörténik az adatok ellenőrzése után.
Számlázási és fizetési módok:
- Utánvétel: Express One vagy GLS csomagküldés (492 Ft költség).
- Banki átutalás: 7 napos fizetési határidővel (csak B2B viszonteladóknak, 0 Ft költség).
- Előreutalás: Díjbekérő (Proforma) számla sorszámát kell megadni közleményként. A végleges számlát 7 napon belül kapja meg a termék szállítása után (0 Ft költség).
- Bankkártyás fizetés: ComGate Online Fizetés rendszeren keresztül (0 Ft költség).
- Csomag átvétele: A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg. Az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terhelik. Az Eladó visszatarthatja a termék átadását, amíg a fizetés sikeresen meg nem történt.
zállítási információk és díjak (Magyarországon):
- Szolgáltató: Express-One csomagküldő szolgálat (GLS Csomag Pontra is lehetséges).
- Kézbesítés: Munkanapokon 9-15 óra között.
- Árak: Nettó árak, nem tartalmazzák az ÁFA-t (+23%). Az árak tájékoztató jellegűek és súlytól függően változnak (pl. 0-5 kg-ig 1600 Ft).
- Csomag ellenőrzése: Sérült csomagok esetén sem minőségi, sem mennyiségi reklamációt nem fogadnak el az átvétel után. Fontos jegyzőkönyvet felvetetni a futárral.
Házhoz szállítás - Magyarország területén :
Súly / Csomag | Ft / Nettó |
0- 5 kg ig * |
1600 * |
5,1 - 10 kg - ig | 2700 |
10,1 - 15 kg - ig | 2900 |
15,1 - 20 kg - ig | 3200 |
20,1 - 25 kg - ig | 3500 |
25,1 - 30 kg - ig | 3900 |
30,1 - 40 kg - ig | 4100 |
40,1 - 50 kg - ig | 4900 |
50,1 - 60 kg - ig | 5300 |
60,1 - 70 kg - ig | 6200 |
70,1 - 80 kg - ig | 7200 |
80,1 - 90 kg - ig | 8400 |
90,1 - 100 kg - ig | 9600 |
+ megkezdett 50 kg | 6900 |
Az árak tájékoztató jellegűek és belföldi HU szállításra vonatkoznak. Cégünk az árváltozás jogát fenntartja.
FONTOS !
A csomagot minden esetben a kézbesítő előtt vizsgálja meg, és csak abban az esetben vegye át, illetve írja alá az átvételi elismervényt, ha azon nem tapasztal sérülést. A sérült csomagok átvétele után sem minőségi sem mennyiségi reklamációt nem áll módunkban elfogadni. Kérjük az ilyen csomagokat ne vegyék át, illetve vetessen fel jegyzőkönyvet a kézbesítővel az esetleges sérülésekről, problémákról.
Személyes átvétel csak a regisztrál B2B partnereknek.
A cég budapesti logisztikai raktárában történik a személyes átvétel csak regisztrált B2B partnereknek van fenntartva. A rendelés átvételénél minden esetben vizsgálja meg a terméket és annak mennyiségét, csomagolását! Csak abban az esetben vegye át az árut illetve írja alá a szállítólevelet, ha azon nem tapasztal sérülést és mennyiségi eltérést! Átvétel után sem minőségi, sem mennyiségi reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
Banki utalás / előreutalás esetén kérjük, a befizetést igazoló bizonylatot hozza magával vagy küldje el e-mailben! Csak ebben az esetben tudjuk az árut kiadni!
Garancia és Reklamáció kezelése:
- Szavatosság: 6 hónap szavatosság a termékekre.
- Hibás termék: Gyártási vagy anyaghiba esetén 6 hónapon belül díjmentes javítás vagy csere.
- Visszaküldés címe: Prime Europe s.r.o. - Szlovákia, Levice 934 01, Červenej Armády 4. A termékeket tisztán, eredeti csomagolással és a számla/szállítólevél másolatával, valamint kitöltött reklamációs táblázatokkal kell visszaküldeni.
- Nem cserélhető termék: Szándékosan megrongált, nem rendeltetésszerűen használt termék nem cserélhető.
- Szállítási díj: A vásárlót terheli.
Letölthető Reklamációs minták :
Reklamációs hiba leírása (a termék dobozába mellékelve)
Visszáru kezelése (14 napos visszaküldési időn belül, B2B):
- Kezelési költség: -20% kezelési költség a jóváírt értékből, csak cégek részére.
- Feltételek: Csak hibátlan, eredeti csomagolásban, nem használt terméket vesznek át. Előzetes egyeztetés szükséges e-mailben (primemunkavedelem@gmail.com) legalább 3 munkanappal a visszaszállítás előtt, csatolt szállítólevéllel.
- Kivétel: Egyedi megrendelt termékre nem vonatkozik, csak standard, készleten lévő termékeknél vehető igénybe.
- Visszáru kezelési címe: Prime Munkavédelem - Červenej Armády 4, 93401 Levice, Szlovákia.
Hírlevél és Adatvédelem:
- Hírlevél: A felhasználó hozzájárulásával küldhet hírlevelet. Leiratkozás e-mailben vagy a hírlevélben található "Leiratkozom" linken keresztül.
- Adatkezelő: Prime Europe s.r.o. (Székhely: Slovakia, 821 04 Bratislava, Doležalová 15)
- Adatkezelés jogalapja: Az érintett hozzájárulása (GDPR 6.cikk (1) a) pontja).
- Adatkezelés célja: Vásárlói adatbázis, kapcsolatfelvétel, tájékoztatás, hírlevél adatbázis építése.
- Adatok tárolásának időtartama: 3 évig, vagy a hozzájárulás visszavonásáig.
- Adatok kedvezményezettjei: Bohemiasoft s.r.o., Unihost s.r.o., Casablanca INT, Prime Europe s.r.o.
- Érintettek jogai: Hozzáférés, helyesbítés, kifogás, adathordozás. A hozzájárulás bármikor visszavonható. Panaszt lehet tenni a felügyeleti hatóságnál.
Adatvédelem, Jogi tudnivalók
A személyes adatok feldolgozásának alapja az érintett hozzájárulása a kereskedelmi üzenetek küldéséhez, valamint online kereskedő közvetlen marketing céljából végzett tevékenységéhez.
A személyes adatok védelme
AZ ADATKEZELŐ AZONOSÍTÁSA ÉS KAPCSOLATI ADATAI
Adatkezelő megnevezése: Prime Europe s.r.o.
Székhely: Slovakia, 821 04 Bratislava, Doležalová 15
Képviselő elérhetősége: 0036 30 4254554
Adószám: SK2121035686
Cégjegyzékszám: 52437892
Honlap: www.munkaruhazatolcson.hu
E-mail és Ügyfélszolgálat: primemunkavedelem@gmail.com
Az adatkezelő nem nevezett ki adatvédelmi tisztviselőt.
A SZEMÉLYES ADATOK FELDOLGOZÁSÁNAK JOGALAPJA
1.1. Az Ön személyes adatai feldolgozásának jogalapja az Ön hozzájárulása, amelyet ezúton adott az adatkezelő számára, a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről szóló Európai Parlamenti és Tanácsi (EU) 2016/679 rendelet (általános adatvédelmi rendelet) 6.cikke /1/ bekezdésének a) pontja értelmében (a továbbiakban: „Rendelet”).
A SZEMÉLYES ADATOK FELDOLGOZÁSÁNAK CÉLJA
Vásárlói adatbázis
Cél: A Prime Europe webáruházaiban történő vásárlás, számla kiállítása, a vásárlók nyilvántartása, egymástól való megkülönböztetése, a megrendelések, később szállítások teljesítése, házhoz szállítás, a garancia érvényesítése, a vásárlás és fizetés dokumentálása, számviteli kötelezettség teljesítése, vásárlói kapcsolattartás, a vásárlói szokások elemzése, célzottabb kiszolgálás.
Kapcsolatfelvétel, tájékoztatás
Cél: Az üzleti értékesítés és marketing aktivitások kapcsán a Prime Europe rendelkezésére álló adatok felhasználásával az ügyfelek részére történő ajánlattétel, marketing célú megkeresés lebonyolítása, az ügyféligénynek megfelelő szolgáltatásokra vonatkozó eseti ajánlattétel, tájékoztatás.
Hírlevél adatbázis építése
Cél: A hírlevél adatbázis építése, karbantartása, abban lévő tagok nyilvántartása, egymástól való megkülönböztetése, kapcsolattartás, akciós ajánlatok és más küldemények kezelése, tájékoztatás aktuális akciókról, ajánlatokról, direkt marketing üzenetekről, személyre szabott ajánlatok kezelése ,üzleti kommunikáció, valamint az adminisztrátor részéről az Ön személyére irányuló egyéb marketing tevékenységek végzése.
A SZEMÉLYES ADATOK TÁROLÁSÁNAK IDŐTARTAMA
Az adatkezelő a személyes adatait 3 évig tárolja, illetve maximum addig, amíg Ön vissza nem vonja a személyes adatai feldolgozásához adott hozzájárulását (az e célból történő feldolgozáshoz).
A SZEMÉLYES ADATOK TOVÁBBI KEDVEZMÉNYEZETTJEI
Személyes adatainak további kedvezményezettjei a Bohemiasoft s.r.o. cég (a szerver kezelője), az Unihost s.r.o. cég (a szerver kezelője) és a Casablanca INT cég (az adatközpont üzemeltetője), valamint a Prime Europe s.r.o.
AZ ÉRINTETTEK JOGAI
A rendeletben meghatározott feltételek szerint Ön jogosult:
- az adatkezelőtől hozzáférést kérni személyes adataihoz
- személyes adatainak helyesbítésére
- kifogást emelni személyes adatainak feldolgozása ellen
- személyes adatait áthordozni
Joga van bármikor visszavonni hozzájárulását, amelyet személyes adatai feldolgozásához adott az adatkezelőnek. Ez azonban nem érinti személyes adatai feldolgozásának jogszerűségét a hozzájárulás visszavonása előtt. Személyes adatai feldolgozásához adott hozzájárulását a primemunkavedelem@gmail.com e-mail címen vonhatja vissza.
Ha úgy ítéli meg, hogy személyes adatainak feldolgozása ellentmondott vagy ellentmond a rendeletben foglaltaknak, jogában áll többek között panaszt tenni a felügyeleti hatóságnál.
Ön nem köteles átadni személyes adatait. Személyes adatainak átadása nem törvényben vagy szerződésben foglalt követelmény, és nem olyan követelmény, amely szerződés megkötéséhez szükséges.
Egyéb rendelkezések
A Szolgáltató rendszere a felhasználók aktivitásáról adatokat gyűjthet amelyek nem kapcsolhatóak össze a felhasználók által a regisztrációkor megadott egyéb adatokkal, sem más internetes honlapok vagy szolgáltatások igénybevételekor keletkező adatokkal.
A Szolgáltató jogosult a felhasználó részére hírlevelet vagy egyéb reklám levelet küldeni, amennyiben a felhasználó a regisztrációkor a megfelelő adatai megadásával ehhez előzetesen, egyértelműen, kifejezetten és önkéntesen hozzájárult. A Szolgáltató nem köteles ellenőrizni, hogy a felhasználó által a regisztrációkor illetőleg egyébként a hozzájárulás megadásakor megadott adatok valósak illetőleg helytállóak.
A felhasználó az önkéntes hozzájárulását bármikor jogosult visszavonni. Ebben az esetben a Szolgáltató a visszavonást követően a felhasználó részére több hírlevelet illetőleg egyéb reklám levelet nem küld, továbbá törli a felhasználó adatait a hírlevélre feliratkozott felhasználók adatai közül.
A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.
Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor!
Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a kézbesítőnek! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!
A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.
- A Szolgáltató rendszere adatokat gyűjthet a felhasználók aktivitásáról, amelyek nem kapcsolhatók össze a regisztrációkor megadott adatokkal.
- A felhasználó bármikor visszavonhatja a hírlevélküldéshez való hozzájárulását.
- A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól.
- A Szolgáltató fenntartja a jogot a visszaigazolt megrendelések részbeni vagy teljes visszautasítására.
- Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díja a megrendelőt terheli. Újraküldés csak előreutalás esetén lehetséges.
- A szerződés írásban megkötött szerződésnek minősül, nem kerül iktatásra.
- A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével a felhasználó elfogadja az általános szerződési feltételeket és az adatkezelési elveket.
A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a www.munkaruhazatolcson.hu weboldalak általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.
Kérjük minden régi, és új partnerünket, hogy regisztráció illetve megrendelés előtt figyelmesen olvassák el Általános Szerződési Feltételeinket.A fentiek elmulasztásából eredő panaszt illetve reklamációt nem áll módunkban elfogadni. Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházainknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén telefonon Munkatársaink készséggel rendelkezésére állnak! A szerződés írásban megkötött szerződésnek minősül, nem kerül iktatásra, a vásárlás feltételeinek elfogadásával a szerződést a vásárló egyértelműen elfogadottnak tekinti.