» Üzleti feltételek

Általános Szerződési Feltételek

 

Kérjük minden régi, és új partnerünket, hogy regisztráció illetve megrendelés előtt figyelmesen olvassák el Általános Szerződési Feltételeinket.A fentiek elmulasztásából eredő panaszt illetve reklamációt nem áll módunkban elfogadni. Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházainknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén telefonon Munkatársaink készséggel rendelkezésére állnak! A szerződés írásban megkötött szerződésnek minősül, nem kerül iktatásra, a vásárlás feltételeinek elfogadásával a szerződést a vásárló egyértelműen elfogadottnak tekinti.

 

Egyéb információk

Vásárlóink a webáruházunkban található termékek főbb jellemzőiről azok információs oldalain tájékozódhatnak részletesen. A termékleírások és egyéb informatív adatok vonatkozásában, azok esetleges pontatlanságáért felelősséget nem vállalunk. A termékekhez kapcsolódó fotók 99%-ban a valós terméket mutatják, de helyenként előfordulhatnak eltérések a gyártók által bevezetett új csomagolások, vagy egyéb, a termékek megjelenését/tartalmát esetlegesen befolyásoló változtatások miatt. Ilyen esetekből eredő problémákért felelősséget nem vállalunk!

Fenntartjuk a jogot, a megrendelés teljesítésének lemondására illetve egyedi feltételek megállapítására Pl.: amennyiben a Megrendelő korábbi rendelését nem vette át, Felszámolás alatt áll, köztartozása van, végelszámolás alatt áll, egyéb ismert tartozása van, Szállítási címe ismeretlen, illetve bármilyen ok miatt amely Jogilag vagy Erkölcsileg kifogásolható!

A Szolgáltató:

1. A munkaruhazatolcson.hu online áruházat a Prime Work s.r.o. működteti. (a továbbiakban: "Szolgáltató".)

2. A Szolgáltató székhelye:821 03 Slovensko Bratislava Bancíkovej 1/A

3. A szolgáltató logisztikai telephelye: 1097 Budapest Soroksári út 132.

A szolgáltató adatai:
1. Cégjegyzékszám: 47 346 027
2. A szolgáltató adószáma: SK2023824616
3. Bankszámlaszáma: 11709002-20646556
4. A szerződés nyelve: Magyar
5. Információ:  primeraktar@gmail.com
6. Mobil: +36 30 4648064

1. Webáruház használata

Rendelés menete a webáruházban található termékekből:

A megvásárolni kívánt terméket a megadott jellemzők típus, szín, kiválasztása után, a fotó alatti bevásárló kosár ikonra kattintva lehet a kosárba helyezni.

Ezt a rendszer rögzíti és az oldalon megjelenik a "Kosár tartalma" box. Itt látható a kiválasztott termékek megnevezése, főbb jellemzői, ára, valamint a vásárláskor fizetendő összeg, mely a szállítási költséget nem tartalmazza. Ha törölni szeretné a kosárba helyezett termékek valamelyikét, a megnevezés után lévő Törlés mezőre kattintva ez végrehajtható.

Méret megjelölése: A termék mellett található mezőben jelölheti ki!

A bevásárló kosárba helyezett termék még nem minősül vásárlásnak!

Ha további terméket szeretne a kosárba helyezni kattintson a Vásárlás folytatása gombra.

A termékek kiválasztása után a vásárlás a >>> Megrendelem >>> gombra kattintva indítható el.

Következő lépésben választhat az áru átvételének kétféle módozatából:

  • Csomagküldő kiszállítás utánvétellel
  • Személyes átvétel

Miután megjelölte a megfelelő változatot, ki kell tölteni a szállításhoz és számlázáshoz szükséges adatlapot. Miután mindent kitöltött a rendelését a >>> Megrendelés megerősítése >>> gombbal nyugtázza.

A kitöltött adatlap elküldése után 24 órán belül, e-mail-ben kap részletes megerősítést a megrendelés beérkezéséről.Rendelését kollégáink ellenőrzik, majd visszaigazolásban tájékoztatják az áru átvételének illetve szállításának idejéről és módjáról.

A munkaruhazatolcson.hu weboldalon leadott megrendeléseket kizárólag a regisztrált felhasználóknak tudjuk teljesíteni!

2. Rendelés menete

Kérjük, hogy a regisztrációs felületen figyelmesen töltsék ki az adatokat, mert a számla ezekből az adatokból képződik!

2.1 A regisztrációt követően (munkaruhazatolcson.hu) munkatársaink ellenőrzik a megadott adatokat és 24 órán belül aktiválják a megrendeléshez szükséges regisztrációs felületet!

2.2 Megrendelést csak a regisztráció aktiválása után tud leadni, addig a kiválasztott terméknél nem jelenik meg a vásárlás fül!

2.3 A megrendelés állapotáról minden esetben válaszüzenetet kap e-mailben!

3. Számlázás menete

Az alábbi fizetési módokra van lehetősége:

3.1 Előreutalás - díjbekérő számla alapján, amit e-mailben kap meg a weboldalon leadott megrendelésből generálva.

3.2 Banki átutalás – 7 napos fizetési határidővel

3.3 Trans-o-Flex csomagküldés – a futárnak fizeti a végösszeget (a kedvezmény ebben az esetben is igénybe vehető, előreutalásnak minősül!)

3.4 Készpénzfizetés - a számla alapján, a székhelyen készpénzel fizethet

3.5 Előreutalásnál minden esetben az e-mailben kapott díjbekérő (Proforma) számla sorszámát kell az megadni közleményként! A végleges számlát 7 napon belül kapja meg.

4. Szállitási információk

4.1 Webáruházunk megrendeléseinek kiszállítását a TRANS-O-FLEX csomagküldő szolgálat teljesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon 8-17 óra közötti időszakban történik.

4.2 Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) alternatív címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük

24 Órás Országos Házhozszállítás :

Súly / Több Csomag Ft / Nettó
0 - 5 kg - ig 1050
5,1 - 10 kg - ig 1070
10,1 - 15 kg - ig 1350
15,1 - 20 kg - ig 1560
20,1 - 25 kg - ig 1720
25,1 - 30 kg - ig 1880
30,1 - 40 kg - ig 2040
40,1 - 50 kg - ig 2055
50,1 - 60 kg - ig 2620
60,1 - 70 kg - ig 3060
70,1 - 80 kg - ig 3580
80,1 - 90 kg - ig 4180
90,1 - 100 kg - ig 4810
+ megkezdett 50 kg 3460

FONTOS !

4.3 A csomagot minden esetben a kézbesítő előtt vizsgálja meg, és csak abban az esetben vegye át, illetve írja alá az átvételi elismervényt, ha azon nem tapasztal sérülést. A sérült csomagok átvétele után sem minőségi sem mennyiségi reklamációt nem áll módunkban elfogadni. Kérjük az ilyen csomagokat ne vegyék át, illetve vetessen fel jegyzőkönyvet a kézbesítővel az esetleges sérülésekről, problémákról.

5. Személyes átvétel

A cég budapesti logisztikai raktárában történik a személyes átvétel. A rendelés átvételénél minden esetben vizsgálja meg a terméket és annak mennyiségét, csomagolását! Csak abban az esetben vegye át az árut illetve írja alá a szállítólevelet, ha azon nem tapasztal sérülést és mennyiségi eltérést! Átvétel után sem minőségi, sem mennyiségi reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

Banki utalás / előreutalás esetén kérjük, a befizetést igazoló bizonylatot hozza magával vagy küldje el e-mailben! Csak ebben az esetben tudjuk az árut kiadni!

Cím: Hungary, Budapest 1097, Soroksári 132.

Árukiadás : Hétköznap 9-15 óráig

6. Garancia, Reklamáció kezelése

6.1 A www.munkaruhazatolcson.hu webáruház termékeire 6 hónap szavatosságot vállal.

6.2 A rendeltetésszerű használat során a gyártásból vagy anyaghibából adódó meghibásodást a vásárlástól számított 6 hónapon belül díjmentesen megjavítjuk vagy a hibás terméket kicseréljük.

6.3 A reklamált terméket a számla vagy a szállítólevél másolatával együtt a Prime Work s.r.o. - Szlovakia, Levice 934 01 , Červenej Armády 4. címére kell visszaküldeni az alábbi letölthető reklamációs táblázatokkal együtt!

6.4 A Garanciális cserére visszaküldött árukat csak tiszta (kimosott, megtisztított) állapotban tudunk átvenni, eredeti csomagolással (dobozában) ! (Zacskóban, táskában, eredeti csomagolás nélküli reklamációt nem fogadunk el!!!)

6.5 Szándékosan megrongált, nem rendeltetésszerűen használt terméket nem áll módunkban cserélni!

6.6.A szállítási díj a vásárlót terheli.

Letölthető Reklamációs minták :

Reklamációs lista

Reklamációs hiba leírása (a termék dobozába mellékelve)

7. Visszáru kezelése

Visszáru esetén -5% kezelési költséget számolunk fel a jóváírt értékből!

7.1. Csak hibátlan, eredeti csomagolásban, vásárolt nem használt terméket veszünk át!

7.2. Előzetes egyeztetés alapján min. 3 munkanappal a visszaszállítás előtt jelezni kell a visszáru igényét e-mailben csatolt szállítólevéllel, melynek tartalmaznia kell az árat,  a db-számot, méretet és a visszaküldés okát. Ezt kollégáink visszaigazolják válaszlevélben és számla ellenében átveszik az árut ! (primeraktar@gmail.com)

7.3. A visszáru - egyedi megrendelt termékre nem vonatkozik , csak standard, készleten lévő terméknél vehető igénybe!

8. Hírlevél szolgáltatás

Üzemeltető hírlevél szolgáltatással áll a Felhasználók szolgálatára. A hírlevelekben akciókról, prezentációkról... kapnak értesítést. Az üzleti feltételek elfogadásával a Felhasználó hozzájárul, hogy számára az Üzemeltető hírlevelet küldhet. A hírlevélről való leiratkozás e-mailen vagy minden kiküldött hírlevélben a "Leiratkozom a hírlevélről" link aktiválásával lehetséges, melyben szükséges az Ön cég neve és az e-mail megadása.

9. Adatvédelem, Jogi tudnivalók

A személyes adatok feldolgozásának alapja az érintett hozzájárulása a kereskedelmi üzenetek küldéséhez, valamint online kereskedő közvetlen marketing céljából végzett tevékenységéhez.

A személyes adatok védelme

AZ ADATKEZELŐ AZONOSÍTÁSA ÉS KAPCSOLATI ADATAI

Adatkezelő megnevezése: Prime Work s.r.o.

Székhely: Slovakia, 831 06 Bratislava, Kartpatské námestie 10/A

Képviselő elérhetősége:00421903439983

Adószám: SK2023824616

Cégjegyzékszám: 47346027

Honlap: www.munkaruhazatolcson.hu

E-mail és Ügyfélszolgálat: primeworksales@gmail.com

Az adatkezelő nem nevezett ki adatvédelmi tisztviselőt.

 

1. A SZEMÉLYES ADATOK FELDOLGOZÁSÁNAK JOGALAPJA

1.1. Az Ön személyes adatai feldolgozásának jogalapja az Ön hozzájárulása, amelyet ezúton adott az adatkezelő számára, a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről szóló Európai Parlamenti és Tanácsi (EU) 2016/679 rendelet (általános adatvédelmi rendelet) 6.cikke /1/ bekezdésének a) pontja értelmében (a továbbiakban: „Rendelet”).


2. A SZEMÉLYES ADATOK FELDOLGOZÁSÁNAK CÉLJA

2.1. Vásárlói adatbázis

Cél: A Prime Work  webáruházaiban történő vásárlás, számla kiállítása, a vásárlók nyilvántartása, egymástól való megkülönböztetése, a megrendelések, később szállítások teljesítése, házhozszállítás, a garancia érvényesítése, a vásárlás és fizetés dokumentálása, számviteli kötelezettség teljesítése, vásárlói kapcsolattartás, a vásárlói szokások elemzése, célzottabb kiszolgálás.

2.2. Kapcsolatfelvétel, tájékoztatás

Cél: Az üzleti értékesítés és marketing aktivitások kapcsán a Prime Work  rendelkezésére álló adatok felhasználásával az ügyfelek részére történő ajánlattétel, marketing célú megkeresés lebonyolítása, az ügyféligénynek megfelelő szolgáltatásokra vonatkozó eseti ajánlattétel, tájékoztatás

2.3. Hírlevél adatbázis építése

Cél: A hírlevél adatbázis építése, karbantartása, abban lévő tagok nyilvántartása, egymástól való megkülönböztetése, kapcsolattartás, akciós ajánlatok és más küldemények kezelése, tájékoztatás aktuális akciókról, ajánlatokról, direkt marketing üzenetekről, személyre szabott ajánlatok kezelése ,üzleti kommunikáció, valamint az adminisztrátor részéről az Ön személyére irányuló egyéb marketing tevékenységek végzése.

 

3. A SZEMÉLYES ADATOK TÁROLÁSÁNAK IDŐTARTAMA

 

3.1. Az adatkezelő a személyes adatait 3 évig tárolja, illetve maximum addig, amíg Ön vissza nem vonja a személyes adatai feldolgozásához adott hozzájárulását (az e célból történő feldolgozáshoz).

4. A SZEMÉLYES ADATOK TOVÁBBI KEDVEZMÉNYEZETTJEI

 

Személyes adatainak további kedvezményezettjei a Bohemiasoft s.r.o. cég (a szerver kezelője), az Unihost s.r.o. cég (a szerver kezelője) és a Casablanca INT cég (az adatközpont üzemeltetője), valamint  a Prime Work s.r.o.

 

5. AZ ÉRINTETTEK JOGAI

 

5.1. A rendeletben meghatározott feltételek szerint Ön jogosult:
- az adatkezelőtől hozzáférést kérni személyes adataihoz
- személyes adatainak helyesbítésére
- kifogást emelni személyes adatainak feldolgozása ellen
- személyes adatait áthordozni

5.2. Joga van bármikor visszavonni hozzájárulását, amelyet személyes adatai feldolgozásához adott az adatkezelőnek. Ez azonban nem érinti személyes adatai feldolgozásának jogszerűségét a hozzájárulás visszavonása előtt. Személyes adatai feldolgozásához adott hozzájárulását a primeraktar@gmail.com e-mail címen vonhatja vissza.

5.3. Ha úgy ítéli meg, hogy személyes adatainak feldolgozása ellentmondott vagy ellentmond a rendeletben foglaltaknak, jogában áll többek között panaszt tenni a felügyeleti hatóságnál.

5.4. Ön nem köteles átadni személyes adatait. Személyes adatainak átadása nem törvényben vagy szerződésben foglalt követelmény, és nem olyan követelmény, amely szerződés megkötéséhez szükséges.

 

10. Egyéb rendelkezések

10.1. A Szolgáltató rendszere a felhasználók aktivitásáról adatokat gyűjthet amelyek nem kapcsolhatóak össze a felhasználók által a regisztrációkor megadott egyéb adatokkal, sem más internetes honlapok vagy szolgáltatások igénybevételekor keletkező adatokkal.

10.2. A Szolgáltató jogosult a felhasználó részére hírlevelet vagy egyéb reklám levelet küldeni, amennyiben a felhasználó a regisztrációkor a megfelelő adatai megadásával ehhez előzetesen, egyértelműen, kifejezetten és önkéntesen hozzájárult. A Szolgáltató nem köteles ellenőrizni, hogy a felhasználó által a regisztrációkor illetőleg egyébként a hozzájárulás megadásakor megadott adatok valósak illetőleg helytállóak.

10.3. A felhasználó az önkéntes hozzájárulását bármikor jogosult visszavonni. Ebben az esetben a Szolgáltató a visszavonást követően a felhasználó részére több hírlevelet illetőleg egyéb reklám levelet nem küld, továbbá törli a felhasználó adatait a hírlevélre feliratkozott felhasználók adatai közül.

10.4. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

10.5. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor!

10.6. Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a kézbesítőnek! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a www.munkaruhazatolcson.hu weboldalak általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.

Y2RjNDU3OT